lørdag 28. april 2012

Konsert med PULS

I morgen er det duket for konsert i Kristiansands egen storstue, Kilden.
På menyen står ei gruppe med musikere fra Vennesla, som har spesialisert seg på
Pink Floyd. Bandet har en besetning på 12. De har tidligere høstet god kritikk, og denne gangen får de en 6`er i Fædrelandsvennen. De skal nå ha fire forestillinger, og de har påkostet en million av egen lomme for å holde konserter. Det ser ut til å gå i pluss, da alle de fire dagene er utsolgt.

Vi fikk også forespørsel om å være med på en Abba 1974 Tribute i september, samme sted.

Det skjer altså saker og ting her sør.

Fikk forresten boka: "The bodacious book of succulence" av Sark i posten i dag. Dette er en helt særegen selvhjelpsbok, som jeg har fått anbefalt. Den handler om, så langt jeg vet, om å leve livet sukkulent. Sukkulenter er pr. definisjon planter som
får næring og vann fra innsiden - den fyller altså seg selv.
For meg betyr konserten påfyll av noe positivt i hverdagen, og som er noe jeg kan se fram til. Synd jeg ikke kan ta bilder fra konserten. Pink Floyd er jo kjent for fantastiske sceneshow. Litt moderert blir det nok her, men likevel. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar